- דיו וטונר
- כספות
- גיימינג
- מדפסות
- השכרת מדפסות
- מחשוב
- מסכים
- ציוד היקפי
- סורקים
שאלות נפוצות
איך לבחור מדפסת צבע? מצ"ב סקירה, יש לשים לב לתאריך העדכון
http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3311381,00.htmlאיך לבחור מדפסת משולבת? איך לבחור מדפסת לייזר ביתי? היצרנים מזהירים מפני שימוש במוצרים לא מקוריים מה הסיבה? הסיבה פשוטה מאוד, כסף והרבה, היצרנים מפחידים את הלקוחות בכל מיני צורות ודרכים כדי שיקנו את המתכלים מהם ורק מהם.
חברתנו מציעה ללקוחות ביטחון בצורת ביטוח על המדפסת כל עד הלקוח משתמש במוצרנו.
כן גם היצרנים הבינו שהם יהיו חייבים להתגמש וכיום מחוייבים לתת אחריות למדפסת גם בשימוש במוצר לא מקורי.מתי לבחור ואילך להחליט נכון בבחירת מדפסת דיו, מדפסת לייזר או מכונה משולבת? מדפסת דיו: מתאימה כאשר כמות ההדפסות קטנה, יש לך צורך במדפסת צבעונית אשר תענה לך על צרכי הדפסה שונים כגון מצגות ותמונות.
מדפסת לייזר: נבחר כאשר יש מספר רב של הדפסות ואז החסכון בעלויות המתכלים משמעותי, פתרון מושלם להדפסות מרשת מחשב.
מכונה משולבת: מתאימה אם ברצונך לשלב בין פקס, מדפסת לייזר/הזרקת דיו ומכונת צילום, כשהמשרד קטן או כאשר הנך עובד מהבית ומקום האחסון מוגבל ואין מנוס משימוש במכונת צילום, פקס ומדפסת.
אני מעוניין לקנות ראש דיו חליפי , האם האחריות על המדפסת מהיצרן עדיין בתוקף? כן, בשימוש במוצרים מתכלים מתוצרתנו חברתנו מעניקה אחריות הן על המוצר והן על המדפסת. האם התפוקה במתכלה חליפי פחותה מהמקורי? חד משעמית לא.
חברתנו מתחייבת שהתפוקה במוצרינו זהה למקורי, ישנם מוצרים ייחודים לחברתנו בעלי תפוקה כפולה. לפרטים צור קשר.האם אוכל להחזיר פריטים שביצעתי בהזמנה באמצעות האתר?
אם מסיבה כלשהי אינכם מרוצים מקנייתכם, ניתן להחזיר את המוצרים באריזתם המקורית , בצירוף חשבונית. תוכלו לבחור בין להחליף את המוצרים או לקבל את כספכם חזרה.
בואו להיות חברי המועדון של סמארט פרינט
ותרויחו יותרשירות לקוחות
-
טלפון: 03-5505450
פקס: 03-5505459
מייל: info@smartprint.co.il
מידע ללקוח
SP-SmartPrint Ltd ספ-סמרט פרינט בע"מ
הבנאי 29 ביתן 173 חולון
א’-ה’ 09:00-17:00
אתר – www.smartprint.co.ilהאחריות שלנו
100% אחריות על כל הטונרים
והמדפסות שבאתר© כל הזכויות שמורות | בלוג